English Learning for Management and Business

منابع و مطالب مرتبط با یادگیری زبان اینگلیسی ویژه ی مدیریت و بازرگانی

English Learning for Management and Business

منابع و مطالب مرتبط با یادگیری زبان اینگلیسی ویژه ی مدیریت و بازرگانی

سپاس از زحمات استاد

دانش چراغ خرد و چشمه ی بزرگواری است .حضرت علی (ع) 

استاد گرامی جناب آقای  قربان زاده

در دین مبین اسلام و تعالیم آسمانی روح بخش و جهان شمول آن ، آموزش و یادگیری به عنوان رکنی رکین از جایگاهی ممتاز و منزلتی ویژه و بی بدیل برخوردار است .

برداشتن گام های اساسی در زمینه ی توسعه ی علمی و عملی  کشور از جمله افزایش کیفیت  آموزش در دانشگاه های کشور است .دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به جوانان عزیزی  دوخته شده است که با شوق و علاقه مندی گام در تحصیل دانش نهاده اند .دست یافتن به آرزوهای بزرگ ملی نیاز روز فکر بکر ، وسعت نظر و طراحی نوین و کاربردی است که مستلزم تلاش خستگی ناپذیر استادانی چون حضرت عالی است.

بدین وسیله از تلاش های سازنده شما در برگزاری کلاس زبان تخصصی  در دانشگاه عطار که با جدیت همیشگی و همت دائمی همراه و همگام بوده است تقدیر و تشکر به عمل آمده و این تقدیر نامه  به رسم ادب و ارادت به مقام شامخ جناب عالی که با تدبیر رفیع و تلاش منیع همسو بوده است ، تقدیم حضور گهربارتان مینمایم .

ازحضرت جمیل مسالت دارد جویبار زلال علم و دانش در سایه ی این تلاش مقدس همواره ساری وجاری باشد. 

با تقدیم احترام

دانشجویان مدیریت دولتی

دانشگاه عطار

نظرات 11 + ارسال نظر
محمدرضا دباغی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

با سلام واقعا استادی چنین پر تلاش با اخلاقی خوش که از نشانه مومن است جای تقدیر و تشکر دارد که در الفاظ نمی گنجد و بی نهایت از زحمات ایشان در مورد آموختن علم و اخلاق سپاسگزارم

علیزاده سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

استاد ارجمند جناب قربان زاده
همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند.
فرصت را مغتنم شمرده، در کمال ادب و ارادت از حضرت علیم آرزو دارم همواره در کسوت شریف استادی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم موفق باشید.

بهزادمنش چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ق.ظ

درود بر استاد و همه دوستان
چه ادیات سنگین و زیبای دوستان مطرح کرده اند .
زبانم الکن است از بیان این چنین واژه ها پس ناچارا با هین کلام ساده تشکر میکنم از کلیه زحمات غیر قابل جبران شما استاد عزیزم یک دونده مهربان
باآرزوی بهترینها برای شما بهترین
قدر استاد نکو دانستن حیف استاد به من یاد نداد

رضوی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

«علم و دانش همچون چشمه جوشانی است که اگر به آن حرارت نرسد رو به سردی می گراید . »
با سلام و احترام خدمت استاد ارجمندم جناب آقای قربان زاده
حقیقتاْ تلاش و کوشش و جدیت شما همراه با لطف خوش از دید هیچ یک از دانشجویان پوشیده نیست و زبان قاصر است از تشکر و سپاس این زحمات ؛ لذا خاطره خوش با شما بودن در طول ترم در خاطرات ما حک شده و باقی می ماند ؛ آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون در تمام مراحل زندگیتان را از در گاه خداوند متعال خواستارم .

عرب چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ

باسلام به استاد عزیز
استاد عزیز و محترم - تمام زحمات و برخورد های شایسته جنابعالی در ترم گذشته ارج نهاده و آرزوی سلامتی و موفقیت شما را از درگاه خداوند خواستارم و آرزمند بهترین ارزوها برایتان هستم .

غلام رضارمضانپور چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

باسلام واحترام :باتقدیم بهترین ارادتها خدمت استادمحترم جناب آقای قربانزاده پیشاپیش مبعث رسول مکرم اسلام راتبریک عرض من کنم .

مصطفی علیدوست چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

با سلام و احترام
درک محضر درس شما سعادتی بود که نصیب بنده شده بود برخورد واجب دانسته از زحمات جنابعالی در همین زمان کوتاه تشکر وقدردانی نموده وآرزوی توفیق در تمامی مراحل کار و زندگی برای شما داشته باشم.

اندیشه ام ازتو سبزوآباد شده ازجهل وغم این فکرتم آزاد شده
درمکتب پاک وشاد استاد ببین غم رفته زجانم ودلم شاد شده

یا علی مدد

فاطمه آموزش چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

استاد گرامی جناب آقای قربان زاده برای زحمات و فداکاریهایی که در امور یادگیری برای بنده متحمل شده اید بسیار متشکر وسپاسگزارم.امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشید.

فاطمه هنرور چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

بر خود می دانم که اززحمات بی دریغ و تلاشهای بی وقفه و راهنمائیهای ارزشمند جنابعالی در راستای رسیدن به اهداف خود که کسب علم ودانش می باشد تقدیر و تشکر نمایم.



سعید چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://englishclass1.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل] دوست داری زبان انگلیسی رو کامل یاد بگیری؟[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] هر چی دوست داری اینجا هست[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] دوست داری زبان انگلیسی رو کامل یاد بگیری؟[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] هر چی دوست داری اینجا هست[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] دوست داری زبان انگلیسی رو کامل یاد بگیری؟[گل][گل][گل] بدو بیا زبان یاد بگیر[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] هر چی دوست داری اینجا هست[گل][گل][گل][گل][گل] بدو بیا زبان یاد بگیر[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] دوست داری زبان انگلیسی رو کامل یاد بگیری؟[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] هر چی دوست داری اینجا هست[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] بدو بیا زبان یاد بگیر[گل][گل][گل][گل]

ریحانه صباغ طبسی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ

متن فوقالعاده ای نوشتین اقای ثاقب دستتون درد نکنه
من هم با اینکه عضو کلاس خوب زبان نبودم برای این فرصت که استاد اجازه دادن از کلاسشون استفاده کنم و فرصت یاد گیر در خدمت ایشون و شما گروه خوب مدیریت دولتی را داشتم از یک دوندهی عزیز صمیمانه تشکر و قدر دانی می کنم
کلاس خوبی بود.به من که خیلی خوش گذشت

امیدوارم وبلاگ زبان یک دونده را همچنان همراهی کنید.
در اولین جلسه حضوری وبلاگ نویسا استاد فرمودن همین طوری پیش بریم تا 2-3سال دیگه یک کتاب وبلاگ طراحی خواهیم کرد.
موفق و سربلند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد