English Learning for Management and Business

منابع و مطالب مرتبط با یادگیری زبان اینگلیسی ویژه ی مدیریت و بازرگانی

English Learning for Management and Business

منابع و مطالب مرتبط با یادگیری زبان اینگلیسی ویژه ی مدیریت و بازرگانی

تشکر و قدردانی

با سلام خدمت همه دوستان عزیز .به هر حال ما هم از عضو ناظر به عضو اصلی ارتقا درجه پیدا کردیم و به قول خودم همیشه پست اول کلاغی میشه و اینه اولین پست کلاغی ما واسه وبلاگ انگلیسی عطار و جا داره از لطف مدیریت وبلاگ جناب آقای کبریتی تشکر و قدردانی کنم. 

 

انشاالله با کمک همگی دوستان وبلاگ مفیدی برای بازدید کنندگان خصوصا دانشجویان عزیزمون داشته باشیم و منم همه ی سعی خودم رو خواهم کرد که مطالبی رو اینجا قرار بدم که برای همه دوستان مفید واقع بشه. 

 

در ادامه هم یه متن بسیار جالب از دکتر علی شریعتی گذاشتم که پیشنهاد میکنم حتما بخونین

 

برای همتون آرزوی موفقیت میکنم  

 

Regards  

 

mehdi estaji

 

 

 خداوند!
به علمای ما مسئولیت
و به عوام ما علم
و به مومنان ما روشنایی
و به روشنفکران ما ایمان

و به متعصبین ما فهم
و به فهمیدگان ما تعصب
و به زنان ما شعور
و به مردان ما شرف

 به پیران ما آگاهی
و به جوانان ما اصالت
و به اساتید ما عقیده
و به دانشجویان ما نیز عقیده
و به خفتگان ما بیداری
و به دینداران ما دین
و به نویسندگان ما تعهد
و به هنرمندان ما درد
و به شاعران ما شعور
و به محققان ما هدف
و به نومیدان ما امید
و به ضعیفان ما نیرو
و به محافظه کاران ما گستاخی
و به نشستگان ما قیام
و به راکدان ما تکان
و به مردگان ما حیات
و به کوران ما نگاه
و به خاموشان ما فریاد
و به مسلمانان ما قرآن
و به شیعیان ما علی(ع)
و به فرقه های ما وحدت
و به حسودان ما شفا
و به خودبینان ما انصاف
و به فحاشان ما ادب
و به مجاهدان ما صبر
و به مردم ما خودآگاهی
و به همه ملت ما همت، تصمیم و استعداد فداکاری
و شایستگی نجات و عزت
ببخش

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام سلام سلام
خوش امدگویی همیشه جالبه حتی به دوستان قدیمی
به کلاس زبان خیلی خیلی خیلی خوش امدید.
از اینکه اولین نفر هستم دارم کیف می کنم (با اینکه ادب حکم می کنه منتظر بزرگترها و رئسا و صاحب خونه ها که من را می بخشند باشم).
راستی این چندمین خوش امد گویی من به شمااست!؟
می گم اینجا هم می شه گاهی مطلب کلاغی گذاشت ها فضای وبلاگ را شادتر می کنه.
نظر شما چیه؟

سلام


مرسی خانم صباغ از لطفتون.فکر کنم دفعه دوم یا سوم هستش که خوش آمد میگین

البته اینجا دیگه زیاد نمیشه کلاغی گذاشت ولی پست اول بحثش فرق داره. البته اگه کلاغیش تو مایه های انگلیسی باشه فکر نکنم مشکلی پیش بیاد

محمدمهدی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام
خوش اومدید آقای استاجی ...
ممنون از اینکه کمکمون میکنین تو پیشرفت وبلاگ...

مرسی دوست عزیز_منم خیلی خوشحالم که میتونم کمکی به هر نحوی بهتون بکنم

ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ق.ظ

اقای استاجی
با متن کلاغی انگلیسی شدیدا موافقم
خودم هم پایم هر چی متن باحال انگلیسی هست که واسه من که تازه کارم انگیزه خوندن ایجاد می کنه را پیدا کنیم یا اصلا شروع کنیم به نوشتن.
نظر شما چیه؟
خوب این هم یه جورشه دیگه

کلاغی انگلیسی؟؟!!!

البته من باید بگردم راجبش تا بتونم پیدا کنم ولی خوب مثل همیهش من پایه

مجتبی ثاقب جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

با سلام . من هم به نوبه خودم ورود شما را به وبلاگ خوش آمد می گم .
منتظرم مطالب جالب شما هستیم .

مرسی و ممنون جناب آقای ثاقب_در کنار شما انشاالله مطالب مفیدی رو خواهیم داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد