English Learning for Management and Business

منابع و مطالب مرتبط با یادگیری زبان اینگلیسی ویژه ی مدیریت و بازرگانی

English Learning for Management and Business

منابع و مطالب مرتبط با یادگیری زبان اینگلیسی ویژه ی مدیریت و بازرگانی

504 لغت پر کاربرد انگلیسی

کتاب 504 لغت را استاد معرفی کردن که یکی از بهترین کتاب ها برای افزایش دایره ی لغات است.

هم برای کنکور و هم مکالمات روز مره کاربردی ترین لغات را دارد.


از اینجا دانلود کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی استاجی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

thanks miss sabagh_i downloded it.that is usefull for me

again thanks

Please
I'm happy this is useful for you
I also thanks our dear Professor to introduce this book.

مجتبی ثاقب دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ

جالب بود . اگه میشه اون نرم افزار آموزش زبان ( اسمشو فراموش کردم ) که استاد سر کلاس گفتن به شما image دادن رو رایت کنین . با تشکر

متشکرم
اسم این نرم افزاری که استاد در اختیار من گذاشتن -اموزش زبان با روش روزتا استون -هست.
من می تونم یک نسخه از این نرم افزار را برای رایت در اختیار شما و بچه های کلاس قرار بدم ولی شما می تونید از ایمیج ان هم برای نسب و راه اندازی در Pc خودتان استفاده کنید.
ساعت حضور من در انجمن علمی شنبه 13الی16 سه شنبه 15:30الی18 پنج شنبه 9:30الی12 .

عبدی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

ممنون خانم صباغ
شما با پیگیری هاتون در کلاس زبان به ما انگیزه یادگیری میدهید.
موفق باشید

خیلی خوشحال می شم وقتی می بینم حضورم برای کسی مفید هست.
البته شما لطف دارین
من هم متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد